CW-Systém na motocykly – „škola jízdy po zadním kole“

CW-Systém, CW-systémy, Jízda po zadním kole, Jízda na motorce, Moto příslušenství

Láká vás jízda po zadním kole motorky? Chcete se naučit jezdit na motorce po zadním kole? Pokud ano, můžete využít CW-Systém.

CW-Systém na motocykly – jízda po zadním kole s pomocí CW-Systému

Když užijete CW-Systém, bude vaše jízda po zadním kole bezpečnější. CW-Systém totiž regulací množství přidávaného plynu zabraňuje zpětnému převrácení motocyklu během jízdy na zadním kole. Jízda po zadním kole přináší spoustu zábavy a adrenalinu.

CW-Systém nabízíme na různé značky motocyklů (jízda po zadním kole)

Jízda po zadním kole je adrenalinovou záležitostí. CW-Systém si u nás můžete objednat na motocykly značek:

  • Ducati (CW-Systém, jízda po zadním kole)
  • Honda (CW-Systém, jízda po zadním kole)
  • Yamaha (CW-Systém, jízda po zadním kole)
  • Suzuki (CW-Systém, jízda po zadním kole)
  • Kawasaki (CW-Systém, jízda po zadním kole)
  • KTM (CW-Systém, jízda po zadním kole)
  • BMW (CW-Systém, jízda po zadním kole)  

                          

                          

CW-Systém má čtyři základní body nastavení

Nastavení CW-Systému v rozmezí 1 - 2 je ideální k získání základních dovedností ovládání motocyklu na zadním kole. Nastavení v rozmezí 2 – 4 je určeno zkušeným jezdcům, kteří výborně ovládají motocykl v nastavení 1 – 2. V maximálním nastavení 4 lze dosáhnout takové velikosti úhlu zvednutí motocyklu na zadní kolo, kdy motocykl jede téměř v rovnovážném bodě. Pokud jezdec překročí optimální rychlost dosažení nastaveného úhlu, CW-Systém v momentě dosažení tohoto úhlu ubere plyn, bez ohledu na to v jaké poloze je plynová rukojeť motocyklu. Následně dojde v závislosti na velikosti vytvořené setrvačnosti motocyklu, vzniklé rychlým zdvihem motocyklu, k překonání nastaveného úhlu, ve kterém však CW-Systém neumožní jezdci pokračovat v jízdě na zadním kole. Aby jezdec dosáhl hranic účinnosti ochrany CW-Systému proti zpětnému převrácení motocyklu, musel by vytvořit rychlým zdvihem takovou setrvačnost motocyklu, díky které by překročil nastavený úhel o dalších více než 70 cm zdvihu předního kola nad nastavený úhel.

CW-Systém na motocykly – bezpečná jízda po zadním kole

CW-Systém: velikost úhlu v nastavení 1. 

CW-Systém: velikost úhlu v nastavení 2. 

CW-Systém: velikost úhlu v nastavení 3.

CW-Systém: velikost úhlu v nastavení 4. 

CW-Systém na motocykly – účinnost

CW-Systém má takovou konstrukci, že i při minimálním překročení optimální rychlosti dosažení nastaveného úhlu se motocykl vrátí zpět, čímž řidiče neustále upozorňuje na nesprávnou rychlost zvednutí motocyklu na zadní kolo. Aby řidič poznal hranice, kdy příliš překračuje rychlost dosažení nastaveného úhlu, je CW-Systém vybaven kontrolní měrkou. Při každém zvýšení úhlu zvednutí motocyklu na zadní kolo má řidič možnost si pomocí této měrky zkontrolovat, jestli příliš nepřekračuje rychlost zvednutí motocyklu, a tak rozpoznat úroveň svých dovedností. V závislosti na tom se pak může řidič rozhodnout pro další zvýšení úhlu zvednutí motocyklu na zadní kolo.


Chráněno proti nelegální výrobě - dokument ke stažení zde.

Zpět na stránku CW-Systém