Diagnostika motocyklů Harley Davidson + Buell
Používám profesionální diagnostiku DIAG4BIKE. S touto diagnostikou určenou pro motocykly Harley
Davidson a Buell je možné provést např. odblokování zamčeného motocyklu, úpravu mapy řídící
jednotky při použití neoriginálních výfuků a filtru sání, deaktivaci brzdového světla zadních blinkrů
nebo udělat změnu počítadla ujeté vzdálenosti KM/MIL. U motocyklů Harley Davidson dovezených z USA
provádím také výměnu číselníku tachometru MIL/KM. Podrobnější přehled funkcí diagnostiky motocyklů Harley
Davidson a Buel je popsán níže.
Všechny modely od 1995 (Delphi, Magneti Marelli, VDO IGN, Thunder MAX EFi)
Přehled řídících jednotek a funkcí
Zapalovací modulEFI (Electronic Fuel Injection Module)všechny modely
TSSM (Turn Signal Security Module)FOB s tlačítkem
HFSM (Hands Free Security Module)FOB bez tlačítka
BCM (Board Control Module – elektronika karosérie)FOB bez tlačítka
SCM (Security Control Module – Řídicí modul zabezpečení)
Panel přístrojů (Rychloměr, otáčkoměr a instrument modul)všechny modely
Modul ABS (Delphi + CAN modely)všechny modely
Rádio
Thunder MAX EFImodely s 4-pin konektorem Datalink
Čtení a mazání diagnostických chyb, čtení parametrů všechny modely
Čtení identifikačních dat (číslo dílu, VIN)všechny modely
Limity měřených parametrů
Sledování real-time dat pozice škrticí klapky, teplota, lambda sondy, blinkry atd.
Testy akčních členů vstřikovače, cívky, hlavní relé, palivová pumpa, volnoběh, blinkry, tachometr, kontrolky,
atd.
Nastavení měrných jednotek metrické/americké
Motorcycle report
Vyhledávání a identifikace všech zabudovaných řídicích jednotek
Čtení paměti chyb
Vymazání paměti chyb
Vygenerování diagnostického reportu + vytištění
Vyčítání kilometrů
Diagnostický report je vytištěn do PDF souboru po úspěšném provedení testu motocyklu
Toolbox
Výměna řídicí jednotky (TSSM, HFSM, BCM)
ABS speciální funkce (odvzdušnění a konfigurace, Delphi + CAN modely) všechny modely do roku 2018
ACR (automatické snížení komprese při startu)
Tempomat, Klapka ve výfuku, EITMS Povolit/Zakázat
Konfigurace spínače postranního stojanu všechny modely
Konfigurace ventilu v sání pouze CAN modely modely se 6-pinovým diagnostickým konektorem
Kompletní přizpůsobení Rádia všechny modely
J&M Audio konfigurace
Konfigurace ABS kontrolky na CAN modelech
Spárování rádia s motocyklem
Buell TPS reset
Párování rychloměru CAN modely
Reset AFV všechny modely a Buell®
Přizpůsobení volnoběhu všechny modely s elektronickým modulem vstřikování paliva Delphi do roku 2017
Při pokročilém nebo profesionálním tuning je možné u modelů 2018-19 nastavit volnoběžné otáčky
TSSM přizpůsobení
PIN čtení/změna
Automatické spuštění alarmu (povolit/zakázat)
FOB přiřezení
HFSM přizpůsobení
FOB (přiřazení/výměna)
PIN (čtení/změna)
Automatické spuštění alarmu (povolit/zakázat)
Sidecar (povolit/zakázat)
Servisní mód (povolit/zakázat)
BCM přizpůsobení
FOB (přiřazení / výměna)
PIN (čtení/změna)
Automatické spuštění alarmu (povolit/zakázat)
Postranní vozík (povolit/zakázat)
Servisní mód (povolit/zakázat)
Konfigurace světel (povolit/zakázat)
Bezklíčkové zapalování (povolit/zakázat)
TPMS konfiguracejednotky
BCMSpeedoRádio
TPMS přiřazení ventilků
Fork Lock Switchkonfigurace
Fork Lock Switchkonfigurace
Odemknutí (HFSM/BCM modul)
PIN (čtení) /
FOB přiřazení uzamčené motorky
Nastavení počítadla ujete vzdálenosti KM / MIL
Zobrazování napětí akumulátoru
DIAG4TUNE
• Tuning motoru
•Dyna, Softail a Touring modely od roku 2006
•Sportster modely od roku 2007